Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل امور عشایر فارس:

توزیع بسته‌های بهداشتی در بین عشایر

مدیر کل امور عشایر استان فارس گفت: توزیع بسته های بهداشتی با هدف افزایش بهداشت، پیشگیری از ابتلا و انتشار ویروس کرونا و حمایت از جامعه عشایری در سطح شهرستان های قشلاقی آغاز شده و تا پایان کوچ بهاره ادامه دارد.

توزیع بسته‌های بهداشتی در بین عشایر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، روح الله بهرامی افزود: بسته های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی، ماسک، دستکش بهداشتی است.

 به گفته وی، به منظور جلوگیری از رفت و آمد و تجمع عشایر اقلام بهداشتی در اختیار اتحادیه شرکت های تعاونی عشایری قرار گرفت تا از طریق این شرکت ها در بین عشایر توزیع شود.

 مدیر کل امور عشایراستان فارس اظهار کرد: با شروع کوچ بهاره پس از هماهنگی با ستاد مدیریت کرونا استان فارس اقلام بیشتری تهیه و در اختیار عشایر قرار خواهد گرفت.

بهرامی بیان کرد: مددکاران و کارشناسان بهداشت و درمان به مناطق عشایری اعزام شده‌اند و با ارائه  آموزش‌های لازم به منظور مقابله با ویروس کرونا، عشایر ملزم به رعایت نکات بهداشتی شدند.

 مدیر کل امور عشایر ضمن تاکید بر این نکته که عشایر برای حفظ سلامت خود و خانواده در مناطق قشلاقی بمانند، افزود: چنانچه خانوارهای عشایری اقدام به کوچ زودهنگام و خارج از تقویم کوچ بهاره کنند از ارائه خدمات در مسیر کوچ برخوردار نخواهند شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید