Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی فارس:

راهپیمایی امنیت، خواب آشفته معاندین را آشفته تر کرد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: مردم شهید پرور استان فارس امروز با حضور باشکوه شان مشت محکمی به دهان استکبار جهانی، معاندین و کسانی که خواب گرفتاری و نگرانی نظام وانقلاب را دیده بودند کوبیدند و الحمدلله این خواب آشفته را با حضورشان آشفته تر کردند.

راهپیمایی امنیت، خواب آشفته معاندین را آشفته تر کرد

به گزارش خبر نگار ایانا در استان فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن قائمی روز پنج شنبه سی ام آبان ماه در راهپیمایی امنیت افزود: مردم امروز نشان دادند که کماکان پشت سر مقام معظم رهبری و در جهت منویات امام خامنه ای مدظله العالی حرکت می کنند.

وی با بیان اینکه اعتراض حق مسلم و قانونی مردم است اما اگر به اغتشاش، نا امنی، تخریب اموال عمومی و خصوصی کشانده شود محکوم است و خواسته ی مردم نخواهد بود، تصریح کرد: در پی حوادث چند روز اخیر، مردم ولایت مدار شهر مقدس شیراز، سومین حرم اهل بیت با لبیک به مقام عظمای ولایت و همسو با منویات معظم له لازم بود که صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قائمی ابراز کرد: امیدواریم مسئولین، دولت مردان و عزیزان در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز قدردان این مردم باشند و بدانند که سرمایه ی این نظام و جمهوری اسلامی ایران مردم هستند که در سایه ی منویات ولی فقیه حرکت می کنند.

کارکنان خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان فارس همراه با محمد مهدی قاسمی رئیس این سازمان ، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، معاونین، مدیران کل ادارات وابسته و مدیران و روسای ادارات این سازمان همگام با مردم ولایت مدار استان فارس با حضور پرشکوه خود در "راهپیمایی حفظ امنیت" به ندای مقام عظمای ولایت لبیک گفتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید