Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

سه اصل اعتماد، پاسخگویی و پاسخ دهی باید از مسئولین آغاز شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد پیشگیری از تبعیض و فساد در امور مملکت، گفت: ما مسئولین باید نقد را از خودمان آغاز کنیم و در فعالیت‌های خود سه اصل اعتماد، پاسخگویی و پاسخ دهی را دنبال کنیم.

سه اصل اعتماد، پاسخگویی و پاسخ دهی باید از مسئولین آغاز شود

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، مجتبی دهقان پور در نشست ستاد جهاد تبیین استان فارس، بیان کرد: در جایی که دشمن با استفاده از رسانه باعث ناامیدی در جامعه می‌شود وظیفه‌ ما این است که با تولید محتوای بیشتر و با شفاف سازی و روشنگری، دستاوردها و خدماتی که به مردم عزیزمان ارائه شده است را تبیین کنیم.

این مقام مسئول، بر اهمیت تاثیر رسانه و فضای مجازی در جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: باید مطالبه گری را به سمتی ببریم که نقش های مشترک مردم و دولت با هم‌ ایفا شود و با بیان نقاط ضعف و قوت برای رسیدن به یک جامعه مدنی مطلوب حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما نشان دادند که با همه محدودیت‌های موجود و با وجود گلایه‌هایی که در بحث معیشت دارند، متحد و همگون برای حفظ آرمان‌های نظام تلاش می‌کنند.

دهقان پور با اشاره به اهمیت بحث گفتمان سازی در رسانه، یادآور شد: باید مسائل را به نحوی تبیین کنیم که موجب افزایش اعتماد مردم به دولت شود و با گفت‌وگوی با مردم دلایل عدم تحقق بعضی از اهداف مطرح شود.

 

خبرنگار: شیدا اشتری

خبرنگار: شیدا اشتری

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید