Iranian Agriculture News Agency

توزیع 145 تن کالای اساسی در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 145 تن کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شده است.

توزیع 145 تن کالای اساسی در بیضا

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، صدیقه مویدی بیان کرد: با توجه به وضعیت بازار و نیاز شهروندان به تزریق کالای‌های اساسی، 50 تن مرغ منجمد، 27 تن شکر، 13 تن میوه، 39 تن برنج و 16 تن گوشت منجمد تامین و عرضه شد. 

این مقام مسئول اضافه کرد: از ابتدای بهمن‌ماه امسال نیز پنج تن برنج با قیمت هر کیلوگرم 350 هزار ریال، چهار تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 655 هزار ریال و پنج تن شکر فله‌ای با قیمت هر کیلوگرم 285 هزار ریال در شهرستان بیضا توزیع شد. 

مویدی با اشاره به تامین و توزیع اقلام اساسی با همکاری اتحادیه‌ها، صنوف و تشکل‌های ذی‌ربط در این شهرستان توضیح داد: در طول سال تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تخصیص اقلام اساسی به ‌منظور پیشگیری از افزایش نامتعارف قیمت‌ها، مقابله با گران‌فروشی و احتکار و همچنین تنظیم بازار انجام می‌شود. 

وی یادآور شد: در راستای نظارت‌های میدانی بر نحوه توزیع و قیمت کالاهای اساسی از شروع سال جاری تا کنون در شهرستان بیضا بالغ بر 500 مورد بازرسی از اصناف و کسبه توسط بازرسان جهاد کشاورزی به‌ طور مستمر انجام شد و متخلفین شناسایی و به مراجه ذی‌صلاح معرفی شده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید