Iranian Agriculture News Agency

رضایت‌مندی مردم با ساده سازی فرایندها و ارائه خدمات موثر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تحولات ساختاری را نتیجه ساده سازی فرایندها و تفکیک وظایف دانست که می‌تواند منجر به رضایت‌مندی همکاران و ذی‌نفعان سازمان شود.

رضایت‌مندی مردم با ساده سازی فرایندها و ارائه خدمات موثر

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، مجتبی دهقان پور در دیدار با مراد محمدی معاون مرکز نوسازی و تحول وزارت جهاد کشاورزی و هیات همراه، گفت: با شناسایی و تکمیل خدمات حوزه کاری وزارت جهاد کشاورزی و تفکیک وظایف تولی گری و تصدی‌گری می‌توانیم علاوه بر رضایت کارکنان، تأثیر مثبت خدمات خود را در زندگی مردم نیز احساس کنیم.

به گفته وی؛ آنچه می‌تواند به ما کمک کند این است که اقدامات ما به‌عنوان یک دستگاه متولی در زندگی مردم قابل‌لمس باشد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش مؤثر سایر کنشگران در بهبود فرایندها، افزود: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های دیگر استفاده کنیم و با نظرسنجی، از انتقادات سازنده آن‌ها بهره برده و بحث تعالی را به‌صورت یک فرایند ببینیم.

دهقان پور، بر اهمیت مشارکت همکاران بخش دولتی و خصوصی در سه حوزه تدوین برنامه‌ها، اجرای آن‌ها و درنهایت ارزیابی عملکرد تأکید کرد و گفت: استفاده از تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و زنجیره‌های تولید در بحث تعادل سازی بازار، استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در نظارت بر بازار و بهره‌مندی از اتاق بازرگانی در بخش صادرات محصولات تولیدی یکی از راهکارهای ما در مسیر تحول و نوسازی خدمات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، یادآور شد: نظرسنجی و ارزیابی عملکرد سازمان توسط همکاران، کنشگران بخش کشاورزی و مصرف‌کنندگان می‌تواند به‌عنوان یک مدیریت پروژه برای واحدهای تخصصی تعریف شود که علاوه بر دستگاه‌ها و سازمان‌های مستقل یکی از معاونت‌های تخصصی نیز در این زمینه کمک کند و درنهایت، بهبود عملکردها منجر به افزایش بهره‌وری و رضایت مردم شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید