Iranian Agriculture News Agency

تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان با مشارکت تعاونی‌ها

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس بر تقویت فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان با مشارکت تعاونی در سطح روستاهای این استان تاکید کرد.

تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان با مشارکت تعاونی‌ها

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، سید کاظم موسوی در دیدار با محمدعلی بخرد، فرماندار  شهرستان کازرون با بیان توانمندی های شبکه تحت پوشش این سازمان، گفت: در سطح استان فارس بیش از ۶۰۰ تعاونی در حال فعالیت هستند که از این میان ۲۶ تشکل در شهرستان کازرون فعال است.

به گفته وی؛ اجرای پروژه‌های اقتصادی در برنامه‌ریزی‌های سازمان تعاون روستایی به‌عنوان یک اولویت دیده شده که با بهره‌گیری از نقدینگی شبکه و تسهیلات ارزان قیمت پیگیری می‌شود.

نقش تعاونی‌های بخش کشاورزی در توسعه شهرستان‌ها

فرماندار شهرستان کازرون بر اهمیت مشارکت تعاونی‌های بخش کشاورزی در فعالیت‌های دانش‌بنیان بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های تعاونی‌ها علاوه بر توسعه شهرستان‌ها می‌تواند در افزایش درآمد و عدالت اجتماعی نیز اثرگذار باشد.

محمدعلی بخرد با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های کارآفرینان شهرستان کازرون، گفت: با ارائه ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان برای مردم امیدواریم شاهد مشارکت آنها در سرمایه‌گذاری‌های کلان شهرستان کازرون باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید