Iranian Agriculture News Agency

آیین معارفه معاون تعاون روستایی فارس برگزار شد

آیین معارفه معاون بازرگانی سازمان تعاون روستایی استان فارس با معرفی محمد مهدی نصر به‌عنوان سرپرست این معاونت برگزار شد.

آیین معارفه معاون تعاون روستایی فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، طی جلسه‌ای با حضور مدیران و معاونین سازمان تعاون روستایی استان فارس، محمد مهدی نصر با حفظ سمت رئیس حسابرسی این سازمان به سمت جدید منصوب شد.

در این مراسم، مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از زحمات سید حسن موسوی به‌عنوان معاون بازرگانی سابق این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از حکم سرپرست معاونت بازرگانی این سازمان آمده است:

«در سال مهار تورم و رشد تولید، توسعه مبادلات بازرگانی سازمان و شبکه، عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی، توسعه زنجیره های ارزش، برندسازی و توسعه صادرات با هماهنگی حوزه معاونت محترم امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی و همچنین استفاده از همه ظرفیت ها به ویژه سرمایه انسانی ارزشمند سازمان و شبکه تعاونی های استان فارس به منظورافزایش سهم تولید کنندگان از ارزش نهایی محصولات مورد انتظار کلیه فعالان بخش کشاورزی می باشد.»

در این مراسم سید کاظم موسوی بر ضرورت هوشمندسازی فعالیت‌های بازرگانی تاکید کرد و بهره‌گیری از توان تشکل‌های بخش کشاورزی به‌منظور بازاررسانی محصولات کشاورزی را امری ضروری دانست.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نیازمند نگاهی نو و پویا در حوزه بازرگانی هستیم که با دانش روز و مسائل اقتصادی هماهنگی داشته باشد.

وی هدف از توسعه فعالیت‌های بازرگانی را تقویت شبکه تعاونی‌ها و خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان سازمان تعاون روستایی عنوان کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید