Iranian Agriculture News Agency

پلمب پنج واحد متخلف نانوایی در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا از شناسایی پنج واحد متخلف نانوایی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو واحد از این خبازی‌های متخلف که به اخطارهای بازرسان توجه نکرده بودند، پلمب شدند.

پلمب پنج واحد متخلف نانوایی در بیضا

 به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، صدیقه مویدی با اشاره به اینکه این دو خبازی پیش‌ازاین تذکرات لازم را دریافت کرده بودند، توضیح داد: پلمپ این واحدها به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و تکرار تخلف و برخی مسائل صنفی انجام شد.

وی بیان کرد: در بازرسی‌های هفته جاری، سه واحد نانوایی اقدام به کم‌فروشی و تعطیلی خارج از برنامه کاری داشتند که پرونده تخلف برای واحدهای مذکور ثبت و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا؛ 45 واحد خبازی این شهرستان مجهز به کارت‌خوان "نانینو" است.

 مویدی خاطرنشان کرد: برخورد با نانوایی‌های متخلف در راستای افزایش کیفیت نان تولیدی و همچنین مطالبه مردم در برخورد با متخلفان، به‌صورت مستمر در بیضا اجرا می‌شود.

 وی توضیح داد: بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی، صمت، فرمانداری، مرکز بهداشت و اصناف در تمامی ساعات کار نانوایی‌ها نحوه توزیع آرد تخصیصی، وزن چانه، فروش آرد سهمیه‌ای، تأمین نان موردنیاز شهرستان، برنامه کاری و دیگر موارد مربوطه را پایش و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت قوانین بدون هیچ‌گونه اغماضی اعمال قانون خواهند کرد.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند برای همکاری بیشتر با بازرسان قرارگاه امنیت غذایی، تخلفات را به سامانه 124 گزارش کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید