Iranian Agriculture News Agency

مدیر ترویج کشاورزی خبر داد:

عناوین برتری؛ در یازدهمین جشنواره رسانه‌های کشاورزی نصیب فارس شد

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از کسب سه عنوان برتری برای شبکه ترویج این استان در یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های کشاورزی (یادواره جهادگر شهید مرتضی آوینی) خبر داد.

عناوین برتری؛ در یازدهمین جشنواره رسانه‌های کشاورزی نصیب فارس شد

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، معصومه مویدی در حاشیه برگزاری اختتامیه جشنواره مذکور که در سازمان تات برگزار شده بود، گفت: در این جشنواره دیپلم افتخار و مقام برتری به "فیلمنامه عهدی که بستیم" با نویسندگی محمود پور کمالی از استان فارس اهدا شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در بخش "تولید برنامه رادیویی کشاورزی" نیز دیپلم افتخار و مقام برتر به استان فارس رسید، افزود: تهیه‌کننده این برنامه رادیویی خدایار رنجبر از تهیه‌کنندگان خوب این استان است که موفق به کسب رتبه شد.

مویدی در ادامه با اشاره به اینکه در بخش "تولید ویدیو کلیپ ترویجی" نیز مقام دومی به ویدیو کلیپ "کشت دو ردیفه ذرت" مدیریت هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس رسیده است، بیان کرد: این عنوان با تلاش همکاران اداره رسانه‌های آموزشی این مدیریت در خلق رسانه‌های بخش کشاورزی به دست آمد.

وی با اذعان به اینکه هزار و 975 اثر رسانه‌ای به یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های کشاورزی کشور ارسال شده بود، خاطرنشان کرد: از میان تمامی آثار 41 اثر مختلف در حوزه های رادیویی، تلویزیونی، نوشتاری، عکس، کشاورز خبرنگار افتخاری، اپلیکیشن، نشریه تخصصی­، پایگاه خبری، استارتاپ‌­های بخش کشاورزی­، ویدئو کلیپ، نماهنگ، تور مجازی آموزشی و ترویجی به رقابت پرداخته و انتخاب شدند.

وی ضمن تبریک کسب این عناوین  به رئیس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و تمامی همکاران‌، محققین، مروجین و به ویژه همکاران ترویجی از عرصه تا سطح ستاد، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای در راستای دستیابی به امنیت غذایی پایدار بسیار ضرورت دارد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بر لزوم افزایش سرعت ورود دانش به مزارع تاکید کرد و گفت: باید فاصله بین میانگین تولید کشاورزان، با میانگین تولید کشاورز پیشرو، با انتقال دانش و تحقیقات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌های مختلف به حداقل برسد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید