Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه برتر کشوری برای ترویج جهاد کشاورزی فارس

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از کسب رتبه برتری و نخست این مدیریت بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و توانمندسازی مدیریت هماهنگی ترویج سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های کشور در سال 1401 خبر داد.

کسب رتبه برتر کشوری برای ترویج جهاد کشاورزی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، معصومه مویدی در حاشیه گردهمایی مدیران هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان‌های کشور که با حضور سید مجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تات برگزار شده بود، گفت: کسب این مقام برگی دیگر به افتخارات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس افزوده است.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه قطعا نقش راهبری‌های رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در کسب موفقیت مذکور بسیار اثرگذار بوده است، بیان کرد: تلاش‌های مجدانه همکاران ما در ستاد سازمان و صف مقدم عرصه تولید در اقصی نقاط این استان نیز در حصول نتایج تحسین برانگیز است.

مویدی با بیان اینکه ترویج، مهم‌ترین نقش‌آفرینی را در ارتقاء بهره‌وری بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: احصاء چالش‌های بخش کشاورزی و تلاش در راستای رفع آن یکی از مهم‌ترین رسالت‌های آموزش و ترویج کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء بهره‌وری و دانش‌بنیان کردن بخش کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی پایدار از مهم‌ترین مسائل بخش کشاورزی است، توضیح داد: توجه به آموزش و ترویج در راستای دانش‌بنیان کردن کشاورزی و ارتقاء بهره‌وری، امری بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  آموزش و ترویج را  محور توسعه بخش کشاورزی  دانست و یادآور شد: امنیت غذایی و سفره معیشت مردم ارتباط مستقیمی با  علمی و دانش‌بنیان کردن کشاورزی دارد و ترویج نقش آفرین این فرایند است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید