Iranian Agriculture News Agency

در نشست با رئیس سازمان؛

عملکرد هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس تبیین شد

نشست مشترک "مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس" با فردین زمانی مدیر هسته گزینش این سازمان برگزار و عملکرد و مجموعه اقدامات این هسته از ابتدای سال جاری تا کنون تشریح و تبیین شد.

عملکرد هسته گزینش جهاد کشاورزی فارس تبیین شد

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، در نشست مذکور لوح سپاسی از سوی هوشنگ محمدی معاون وزیر جهاد کشاورزی و دبیر هیات مرکزی هسته گزینش به دهقان پور اهدا شد که در متن آن از حمایت‌ها، تلاش‌ها و اهتمام وی در راستای تحقق اهداف گزینش سازمان تقدیر شده است.

 مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه در نشست خود با رئیس سازمان علاوه بر ارائه گزارش عملکرد به تشریح تکالیف قانونی ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی قانون گزینش و ضرورت همراهی، همکاری و مشارکت مدیران حوزه‌های اجرایی سازمان و دستگاه‌های وابسته پرداخته است، گفت: رئیس سازمان بر تسریع  انجام درخواست‌های مدیریت هسته گزینش تاکید کرد.

زمانی در ادامه با اشاره به اینکه در نشست مزبور در خصوص نقش مدیران در کاهش مشکلات گزینشی همکاران زیر مجموعه نیز گفت‌وگو شد، بیان کرد: دهقان پور از برگزاری منظم جلسات هم‌اندیشی حوزه‌های نظارتی با رویکرد آسیب شناسی چالش‌های منابع انسانی در حوزه گزینش استقبال و بر لزوم آن تاکید داشت.

در این نشست که سید ابوالحسن ذوالانواری عضو شورای هسته گزینش نیز حضور داشت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از زحمات و تلاش‌های جهادی حوزه نظارتی مدیریت هسته گزینش این سازمان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید