Iranian Agriculture News Agency

یوم الله 13 آبان در گوش ظالمان کودک کش فریاد می‌زنیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان در یک پیام مشترک ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان بر ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران تاکید و برای حضور گسترده در راهپیمایی این روز از عموم مردم دعوت کردند.

یوم الله 13 آبان در گوش ظالمان کودک کش فریاد می‌زنیم

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، متن پیام مجتبی دهقان پور رئیس این سازمان و سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه به شرح زیر است.

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری، مبارزه با استکبار جهانی را به عنوان یکی از مبانی اصیل اسلامی، سرلوحه قرار داده و در این مسیر همواره پرچم استکبار ستیزی را در عالم برافراشته نگاه داشته که ۱۳ آبان یکی از مظاهر اساسی این اصل مهم است.

اکنون؛ در روزهای پر از تشویش و امیدی قرار داریم که زمینه‌ساز پیروزی جریان حق و شکست هیمنه استکبار جهانی است، مردم مظلوم و مقتدر غزه برای رسیدن به حق مسلم شان تحت شدیدترین تهاجم‌های دشمنان انسانیت قرار گرفته‌اند.

امسال درحالی شعار کوبنده و ضد استکباری «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را در یوم الله 13 آبان در گوش ظالمان کودک کش فریاد می زنیم که داغ نوجوانان مظلوم غزه را در سینه داریم و ناله های جگر سوزشان قلوب ملت های آزاده جهان را سوزانده است.

یوم الله ١٣ آبان ماه امسال با خشم مردم ایران اسلامی از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ظالمان و مدعیان دورغین حقوق بشر، در راس آنها دولت جنایت پیشه ی آمریکا، با شعار " نظم نو جهانی با نسل آرمانی" و با محوریت دفاع از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی برگزار می شود تا با شکوه تمام ضمن اعلام پیام اقتدار ایران، محاسبات دشمنان را درهم بشکند، زیرا آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و اصلی‌ ترین دشمن خود و جامعه بشری می‌دانیم.

اینجانبان با تاکید بر ویژه بودن شرایط ۱۳ آبان امسال، سالروز تسخیر لانۀ جاسوسی و روز دانش‌ آموز و ضرورت دفاع مردمی و همه‌جانبه از آرمان فلسطین و فریاد بر سر مستکبران عالم، ضمن گرامی‌داشت این روز مهم، از عموم مردم استان فارس به ویژه کشاورزان و همکارانمان در خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برای شرکت پُر شور و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت به عمل آورده و پیروزی مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف را از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

          مجتبی دهقان پور                                                          سید محسن قائمی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس                            مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه»

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید