Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

رویکرد هم‌افزایی در خانواده جهاد کشاورزی فارس تقویت می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بر تقویت رویکرد هم‌افزایی و مشارکت در بین بیش از 11 دستگاه، مجموعه و نهاد عضو خانواده سازمان جهاد کشاورزی این استان تاکید کرد و گفت: حوزه ما یک حوزه بسیار وسیع است امیدواریم بتوانیم رویکرد هم‌افزایی را رقم بزنیم.

رویکرد هم‌افزایی در خانواده جهاد کشاورزی فارس تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، مجتبی دهقان پور در نشست شورای مدیران دستگاه‌های وابسته به این سازمان با اشاره به تأکید استاندار فارس مبنی بر تقویت تعاملات و ارتباطات بین دستگاه‌های وابسته بیان کرد: امیدواریم این تعاملات بیش‌ازپیش شکل بگیرد و بتوانیم تجارب را باهم به اشتراک بگذاریم.

این مقام مسئول بابیان اینکه استان فارس پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد و هر چه نگاه می‌کنیم فرصت و  پتانسیل است، افزود: هر آنچه ما به‌عنوان دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهیم خروجی آن باید به سمت تولیدکننده و بهره‌بردار ما بیایید تا بهره‌بردار ما احساس کند که دارد از این قضیه منتفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با همه این تنگناهایی که وجود دارد اقدامات ما زمانی ارزشمند است که بتوانیم مشکلات تولیدکنندگان را هم حل کنیم، خاطرنشان کرد: کارهای برجسته‌ای انجام‌شده است اما در کنارش یک سری کارهایی است که باید انجام دهیم و مشکلات را حل کنیم.

 دهقان پور بابیان اینکه نشست‌های مشترک می‌تواند از بُعد کاری و فنی به نتایج خوبی منتج شود، ابراز کرد: این موضوع برای کل مجموعه خانواده جهاد کشاورزی مفید است و رسیدن به هدفمان که پویایی دستگاه است تسهیل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس حرکت به سمت بهسازی سازمانی و رفع نقاط و تقویت نقاط قوت را از دیگر رویکردهای نشست با دستگاه‌های وابسته دانست.

نشست شورای مدیران دستگاه‌های وابسته به سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در اداره کل امور عشایر این استان به ریاست دهقان پور و با حضور مدیران کل دیگر دستگاه‌ها برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید