Iranian Agriculture News Agency

سرپرست بانک کشاورزی استان فارس معرفی شد

با حکمی از سوی فرشید فرخ نژاد مدیر عامل بانک کشاورزی کشور عباس قایدی زاده به‌عنوان سرپرست مدیریت شعب این بانک در استان فارس تعیین شد تا در چهارچوب شرح وظایف خود با رعایت قوانین و مقررات امور محوله را به انجام رساند.

سرپرست بانک کشاورزی استان فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، آئین معارفه سرپرست مدیریت شعب بانک کشاورزی در این استان با حضور وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره این بانک و علیرضا واحدی پور قائم‌مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های همکاران خود در این بانک تاکید کرد: امیدوارم میراث دار خوبی برای بانک ۹۰ ساله کشاورزی باشیم و از تجارب ارزشمند پیشکسوتان در ادامه مسیر به نحو مناسبی استفاده کنیم.

متقی نیا افزود: عملکرد سال گذشته بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات بی‌سابقه بوده است و رشد منابع همسو با نظام بانکی در شرایط خاص، برگ زرین و موفقیت دیگری برای این بانک بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز علیرغم محدودیت‌های موجود، درزمینهٔ پرداخت تسهیلات تاکنون از عملکرد مطلوبی برخورداریم.

در این آئین از تلاش‌های 35 ساله محمدحسن رزاق منش مدیر پیشین شعب بانک کشاورزی استان فارس که به‌افتخار بازنشستگی نائل شده است تقدیر و با اهدای لوح سپاس از وی تجلیل شد.

  قائدی زاده بیش از 25 سال سابقه خدمت در بانک کشاورزی را دارد و در کارنامه کاری خود سوابقی همچون مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر و جنوب کرمان را دارد.

در این مراسم جمع کثیری از مسئولین استانی، مدیران بانک کشاورزی، رؤسای شعب، پیشکسوتان بانک، اعضای اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و اصناف کشاورزی و تولیدی حضور داشتند.

photo7215909004 (1)

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید