Iranian Agriculture News Agency

مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی:

تامین منابع مالی، جهش کشاورزی فارس را به دنبال دارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: معتقدم با این استعداد و این فرصت‌ها و زمینه‌های گسترده‌ای که در بخش کشاورزی استان فارس وجود دارد، تامین منابع مالی می‌تواند به جهش بخش کشاورزی این استان منجر شود.

تامین منابع مالی، جهش کشاورزی فارس را به دنبال دارد

به گزارش خبرنگار  ایانا در فارس، محمدعلی نیکبخت در پایان بازدیدهای خود از ظرفیت‌های بخش کشاورزی پنج شهرستان این استان بیان کرد: استان فارس در تولید محصولات کشاورزی استعداد و توانمندی‌های خیلی خوبی دارد.

مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای که از شهرستان بیضاء، پاسارگاد، مرودشت و خرامه داشتم این شهرستان‌ها در زراعت، باغبانی و مخصوصاً در دامپروری و تولید علوفه استعدادهای خیلی خوبی داشتند.

نیکبخت با اذعان به اینکه در کشور در کمتر مناطقی این‌چنین استعداد و توانایی‌هایی دیده می‌شود، افزود: این موضوع و توانایی درزمینه‌های مختلف برای من قابل‌توجه بوده است.

وزیر جهاد کشاورزی بابیان اینکه اقلیم فارس اقلیم خیلی خوبی است، اضافه کرد: در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی این استان کارشده اما زمینه توسعه و افزایش تولید وجود دارد و یک سری مشکلات در این خصوص است.

به گفته وی؛ استان فارس مردم علاقه‌مند و خیلی خوبی دارد، سرمایه‌گذاران خیلی خوبی هم دارند، اگر ما بتوانیم منابع تسهیلاتی بانکی را تأمین کنیم یک جهش تولید خیلی خوبی مخصوصاً در تکمیل زنجیره‌های تولید و صنایع تبدیلی و تکمیلی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید