Iranian Agriculture News Agency

معاون حقوقی رئیس جمهور:

دولت از فعالیت‌های نوین اقتصادی حمایت می‌کند

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت قطعا از فعالیت های نوین اقتصادی حمایت می‌کند و یکی از مهمترین نیازهای استان فارس بحث ارتقاء تولید در حوزه کشاورزی است که در این زمینه نامدار است.

دولت از فعالیت‌های نوین اقتصادی حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، محمد دهقان در آیین افتتاح و بهره برداری از مجتمع گلخانه‌ای و درجه بندی و بسته‌بندی شرکت برتر لوتوس در شهرستان فسا بیان کرد: در این استان بستر خوبی برای کشاورزی وجود دارد حتما در خدمت هستیم تا بتوانیم به توسعه آن کمک کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه در این مجتمع گلخانه‌ای کار ارزشمندی صورت گرفته و گلخانه‌هایی احداث شده است، اظهار کرد: احداث سالن سردخانه و بسته بندی رو به اتمام است امیدواریم این زنجیره تکمیل شود و بسترهایی که طراحی شده برای پیشرفت منطقه تکمیل شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه به صادرات نیز چشم دارد، ابراز کرد: اینجا برنامه این است که پایانه صادراتی هم ایجاد کنند و زمینش فراهم شده سرمایه گذار در واقع یک تعهد خوبی دارد و معلوم است که با کارهایی که در این مدت انجام شده انگیزه کافی برای پیشرفت دارد.

او افزود: در حوزه گلخانه، سردخانه و ایجاد پایانه صادراتی قطعا حمایت می‌کنیم در این مرحله فاز اولش افتتاح شد و برای فازهای بعدی هم دولت حمایت می‌کند.

دهقان به پیشنهادات مسئولین جهاد کشاورزی استان فارس در خصوص تحول در حوزه کشاورزی و به کار گیری جوانان نیز اشاره و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم پیشنهادات را به نتیجه برسانیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید