Iranian Agriculture News Agency

کشاورزان مشکلات خود را مطرح کنند؛

وزارت جهاد کشاورزی پرچم دار ارتباط با مردم است

نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی در میز ارتباطات مردمی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی پرچمدار ارتباط با مردم است، از مجموعه بهره‌برداران و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی دعوت کرد با مراجعه به میز ارتباطات مردمی مسائل و مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.

وزارت جهاد کشاورزی پرچم دار ارتباط با مردم است

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، محسن عسکری با اشاره به اینکه هشتمین میز ارتباطات مردمی در حاشیه دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس در ساختمان مرکزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شده است، افزود: متقاضیان با حضور در میز ارتباطات و طرح درخواست خود، راهنمایی های لازم را توسط کارشناسان دریافت می کنند و پس از آن برای بررسی و صدور دستورات اقدامی یا اقناعی به مدیران ستادی ارجاع داده می شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از صدور دستورات مقتضی توسط مدیران مربوطه، با تائید نهایی نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی، درخواست متقاضی در سامانه سامد 111 نهاد ریاست جمهوری ثبت می شود و یک کد رهگیری به فرد متقاضی ارائه می شود که روند پیشرفت دستورات از طریق آن کد قابل پیگیری است.

به گفته وی؛ مجموعه مدیران ستادی در سطح وزارت جهاد کشاورزی و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان فارس آماده ارائه خدمت به مراجعین بخش کشاورزی هستند و امیدواریم بتوانیم بخشی از مشکلات جامعه کشاورزی این استان را برطرف کنیم.

عسکری با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی به لحاظ ارتباط با بخش زیادی از مردم به عنوان مردمی ترین وزارتخانه مطرح است، اظهار کرد: مردم استقبال بسیار خوبی از میز ارتباطات مردمی در سطح استان ها دارند و ما به لحاظ سفرهای استانی در مجموعه دولت، در تعداد سفرهایی که مدیران تراز اول مجموعه وزارت جهاد کشاورزی داشتند رتبه اول را به دست آوردیم.

به گفته وی؛ وزارت جهاد کشاورزی در بحث راه اندازی میز ارتباطات مردمی به لحاظ شکلی رتبه سوم و به لحاظ ماهیتی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول به آمار سفرهای استانی مدیران وزارت جهاد کشاورزی و استان ها اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 1200 سفر به سراسر کشور و شهرستان ها انجام گرفت و مسئولین از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند و در بازدید از طرح ها و پروژه هایی که در استان ها بود نیز سعی کردند با این دیدارهای چهره به چهره راه حل های مناسبی را به منظور حل مشکلات عزیزان ارائه دهند.

میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در جریان دور دوم سفر ریاست جمهوری و با ابلاغ دستورالعمل توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه تا جمعه ۲۱ مهرماه در محل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید