Iranian Agriculture News Agency

رئیس جهاد کشاورزی فارس:

دعوت از تمامی کنشگران بخش کشاورزی برای طرح درخواست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از آغاز به کار میز ارتباط مردمی با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر جهاد کشاورزی در این استان خبر داد و گفت: از تمامی کنشگران در زیر بخش‌های مختلف بخش کشاورزی دعوت می‌شود از این فرصت استفاده کنند و پیگیر حل مسائل و درخواست‌های خود باشند.

دعوت از تمامی کنشگران بخش کشاورزی برای طرح درخواست

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، مجتبی دهقان پور در مراسم آغاز به کار میز ارتباطات مردمی که در ساختمان مرکزی این سازمان در حال برگزاری است، بیان کرد: یکی از رویکردهای ما این است که مسائل و مشکلات ارباب‌رجوع را از طریق میز خدمت بررسی کنیم.

به گفته وی؛ سعی می‌شود حتی‌المقدور بتوانیم بر اساس بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌ها و آن انعطاف‌هایی که در چهارچوب‌های قانونی وجود دارد مشکلات ذی‌نفعان بخش کشاورزی را برطرف کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر آشنایی مسئولین با مشکلات مردم و چاره‌اندیشی برای حل آن‌ها، خاطرنشان کرد: میز ارتباطات مردمی، بستری است برای تحقق منویات ایشان که امیدواریم با رویکردی که دولت سیزدهم در بحث ارتباط مستقیم با مردم و بررسی مسائل آن‌ها دارد، گام برداریم.

دهقان پور تأکید کرد: در بحث میز خدمت و بررسی حل مسائل و مشکلات مردم خواهشی که دارم این است که اگر مشکل و درخواستی از بهره‌بردار مطرح می‌شود و امکان حل آن نیست، حتماً از رویکرد اقناعی استفاده شود و سعی شود با یک رویکرد توجیهی ارباب‌رجوع را آگاه کنند که این مشکلات مطرح‌شده با چهارچوب‌های قانونی منطبق نیست.

میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی در جریان دور دوم سفر ریاست جمهوری و با ابلاغ دستورالعمل توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از امروز چهارشنبه 19 مهرماه تا جمعه 21 مهرماه در محل سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزارشده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید