Iranian Agriculture News Agency

به منظور صیانت از اراضی کشاورزی؛

اجرای 3 حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شیراز

رئیس اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از اجرای احکام قطعی تخریب برای سه مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستاهای ظفرآباد و دهک این شهرستان خبر داد.

اجرای 3 حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شیراز

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، هادی کوهستانیان با بیان اینکه ساخت و سازهای مذکور شامل دیوارکشی، ساختمان سازی و محوطه سازی به مساحت هزار و 700 مترمربع بودند، گفت: عملیات تخریب با دستور مقام قضایی و با اجرای حکم قطعی مستند به ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه به ‌منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان‌ها جلوگیری می‌شود، تاکید کرد: اراضی کشاورزی به‌عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسل‌های آتی است و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می‌کنند، همواره موظف‌اند از آن به ‌طور صحیح بهره‌‌برداری و در حفظ و حراست از آن برای نسل‌های آینده تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز در قالب گشت هم‌پوشان با بازرسی مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی و نیز گزارش‌های دریافتی از سامانه ۱۳۱، مزارع و باغ‌ها را رصد کرده و با هرگونه اقدام غیرمجاز برابر قانون برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید