Iranian Agriculture News Agency

آغاز امهال تسهیلات کشاورزی در نی‌ریز

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌‌ریز گفت: با ابلاغ دستورالعمل اجرایی بند (د) تبصره 16 قانون بودجه سال 1402، امهال تسهیلات کشاورزی در این شهرستان آغاز شد.

آغاز امهال تسهیلات کشاورزی در نی‌ریز

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، علیرضا بصیری بیان کرد: تمامی بهره‌برداران بخش کشاورزی که از ابتدای سال 1394 تا پایان سال 1402 از موسسات اعتباری عامل، تسهیلات ریالی دریافت ‌کرده‌اند و خسارت وارده به ‌آن‌ها در اثر حوادث غیرمترقبه، به‌ ویژه خشک‌سالی و سیل بوده است؛ پس از بررسی در کارگروه مربوط، مشمول امهال وام خواهند شد.

به‌گفته وی، با اجرای این طرح، سود، کارمزد و جریمه‌های دیرکرد مانده اصل تسهیلات بخشیده و وام برای مدت سه سال با نرخ کارمزد 23 درصد امهال می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: سهم نی‌ریز از این اعتبارات، چهار میلیارد و 600 میلیون تومان است که 90 درصد آن به شعب بانک کشاورزی و مابقی به سایر موسسات اعتباری اختصاص یافته است.

بصیری یادآور شد: با توجه به تخصیص فعلی اعتبار به شهرستان نی ریز، در اولین مرحله اجرا، تسهیلات تا سقف 30میلیون تومان برای امهال معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: کارگروه شهرستانی شامل فرمانداری به‌عنوان ریاست کارگروه، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به‌عنوان دبیر و بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل نیز عضو این کارگروه هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید