Iranian Agriculture News Agency

افتتاح سه طرح فنی زیربنایی در فسا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از افتتاح طرح‌های فنی زیربنایی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل احداث جاده بین مزارع روستای خورنگان و روستای دستجه و بازسازی کانال قنات شیدانک بود.

افتتاح سه طرح فنی زیربنایی در فسا

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، محمدصادق فانی بیان کرد: مجموع سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای این سه طرح عمرانی 664 میلیون تومان بوده است که اعتبار طرح جاده بین مزارع روستای خورنگان از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز به مبلغ 397 میلیون تومان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه طول این جاده دو و نیم کیلومتر است و دسترسی 100 بهره‌بردار به مزارع فراهم شده است، افزود: تسهیل در امر خدمات رسانی به موقع به واحدهای بهره‌برداری کشاورزی از مهم‌ترین مزایای اجرای طرح است.

وی به طرح احداث جاده دستجه به بید زرد نیز پرداخت و اضافه کرد: این جاده به طول دو کیلومتر و با اعتبار 180 میلوین تومان از محل اعتبارات سیل 1401 و با منتفع شدن 60 بهره‌بردار احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

فانی خاطرنشان کرد: با مرمت و بازسازی کانال شیدانک که طول آن 200 متر است و اعتبار مرمت و بازسازی آن از محل اعتبارات سیل 98 به مبلغ 87 میلیون تومان تامین شده است، حدود 40 بهره‌بردار از آن منتفع می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید