Iranian Agriculture News Agency

پیام رئیس جهاد کشاورزی فارس به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با ارسال یک پیام هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان تبریک گفت و این هفته را فرصت مناسبی برای هدف‌گذاری افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه و گسترش روحیه امید در جامعه خواند.

پیام رئیس جهاد کشاورزی فارس به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، متن پیام مجتبی دهقان پور به شرح زیر است.

«بسمه تعالی

 هفته دولت فرصت مغتنمی است؛ تا نیروهای خدمتگزار مردم در دولت ضمن تجدید پیمان با آرمان های بزرگ امام راحل (ره)، شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و راه و مرام شهیدان رجایی و باهنر، افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را هدف‌گذاری کرده و با وحدت و یکپارچگی، زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در عرصه‌های مختلف و گسترش روحیه امید در جامعه را فراهم کنند.

امیدوارم در هفته دولت با بیان عملکردها، فعالیت‌های انجام یافته و ارائه گزارش های شفاف به پیشگاه مردم شریف استان فارس و به ویژه بهره برداران و فعالان بخش کشاورزی، بتوانیم فضای امید، اعتماد و همدلی را بیش از پیش تقویت کنیم و در مسیر توسعه بیشتر و متوازن بخش کشاورزی این استان گام برداریم.

اینجانب؛ ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و چهارم شهریور ماه، روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد، خاصه همکاران جهادگر در خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تبریک و تهنیت عرض کرده و سعادت و بهروزی را برایشان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

مجتبی دهقان پور

«رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید