Iranian Agriculture News Agency

پیام جهاد کشاورزی فارس در محکومیت حمله تروریستی به شاهچراغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان در یک پیام مشترک ضمن محکومیت حمله تروریستی به خادمان و زُوار حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌الکاظم (ع) با بازماندگان و مجروحان این حادثه ابراز همدردی و آرزوی شفای عاجل برای آنان کردند.

پیام جهاد کشاورزی فارس در محکومیت حمله تروریستی به شاهچراغ

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، متن پیام صادر شده از سوی مجتبی دهقان پور و سید محسن قائمی به شرح زیر است.

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ؛ باری دیگر دست‌های آلوده‌ی کفر و نفاق و تکفیر از آستین عُمال جریانات خبیث بیرون آمد و با حمله ی دوباره به خادمان و زُوار حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع)  موجب شهادت و زخمی شدن تعدادی از همشهریان و هموطنان عزیزمان شد.

این اقدام ناجوانمردانه، موجی از غم و اندوه را در قلوب ملت مسلمان و مومن ایران اسلامی جاری کرده و بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در تقابل با انقلاب اسلامی دارد. بی شک ملت شریف ما همچون گذشته، با ایستادگی و دفاع از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر ادامه‌ی راه خود در مسیر ایثار و شهادت پایمردی خواهند کرد.

اینجانبان ضمن محکوم‌کردن این حمله‌ی تروریستی و درود به روان مطهر شهید گرانقدر این حادثه، تسلیت و تأسف و همدردی خود را با بازماندگان و مجروحان ابراز می‌داریم و شفای عاجل و کامل تمامی آسیب دیدگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

        مجتبی دهقان پور                                                              سید محسن قائمی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس                       مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه»

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید