Iranian Agriculture News Agency

تولید مرغ در سپیدان به 4800 تن خواهد رسید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: میزان تولید مرغ در این شهرستان تا اواخر مرداد ماه در 37 واحد مرغداری گوشتی به چهار هزار و 800 تن خواهد رسید.

تولید مرغ در سپیدان به 4800 تن خواهد رسید

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، شهاب الدین صالحی بیان کرد: از این میزان تولید تا کنون سه هزار و 100 تن به بازار مصرف عرضه شده است و هزار و 700 تن مابقی حاصل از جوجه ریزی در تیرماه در روزهای آتی روانه بازار خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سه ماه نخست سال جاری یک میلیون و 447 هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان سپیدان انجام شده است، اضافه کرد: میزان جوجه ریزی در طول تیرماه تا کنون 864 هزار قطعه است که در 23 واحد تولیدی انجام شد.

صالحی با بیان اینکه ظرفیت اسمی جوجه ریزی واحدهای مرغداری شهرستان سپیدان در هر دوره یک میلیون و 300 هزار قطعه است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای استفاده از حداکثر ظرفیت این واحدهای تولیدی در شهرستان در دست اقدام داریم تا نیاز عموم مردم به مواد پروتئینی را برآورده سازیم.

وی افزود: تأمین نقدینگی و نهاده‌های مورد نیاز برای واحدهای تولیدی این شهرستان بی شک در افزایش تولید و ایجاد میل و رغبت بیشتر مرغداران برای جوجه‌ ریزی تاثیر بسزایی خواهد داشت که در جلسات مستمر به طور ویژه مطرح و دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید