Iranian Agriculture News Agency

جهرمی ها؛ مهمان وزیر جهاد کشاورزی شدند

جمعی از باغداران و کشاورزان شهرستان جهرم که محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم این شهرستان و شهرستان خفر در مجلس شورای اسلامی و حسن زمانی مدیر جهاد کشاورزی آنان را همراهی می‌کردند با محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در این وزارتخانه دیدار و برخی از مطالبات بخش کشاورزی شهرستان جهرم را مطرح کردند.

جهرمی ها؛ مهمان وزیر جهاد کشاورزی شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم در این خصوص گفت: ارائه درخواست قیمت‌گذاری محصولات غالب این شهرستان ازجمله لیموترش و خرما، رفع موانع صادراتی این محصولات، تخصیص تسهیلات ویژه باغداران و نخل کاران، ارتباط مستقیم کشاورزان پیشرو با بازرگانان خارجی و برنامه‌ریزی جهت سفر به کشورهای هدف صادراتی ازجمله درخواست‌های مطرح‌شده از مقام عالی وزارت بود.

زمانی از تقدیم درخواست اجرای 12 طرح آب‌وخاک در شهرستان جهرم نیز به وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث چند کانال، احیا و مرمت قنوات و ترمیم و تکمیل بندهای انحرافی ازجمله‌ی این طرح‌ها است.

وی با ابراز به اینکه امیدوار است با مساعدت وزیر محترم جهاد کشاورزی طرح‌های مدنظر تأمین اعتبار و اجرایی شود، اضافه کرد: در صورت عملیاتی شدن طرح‌ها بهره‌وری از نهاده‌ها افزایش و از هزینه‌های تولید کشاورزان و باغداران کاسته می‌شود.

این مقام مسئول از دیدار و نشست خود و هیات همراه در این سفر با محمدمهدی برومندی معاون امور باغبانی وزیر جهاد کشاورزی و زهرا جلیلی مقدم مدیرکل امور میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری نیز خبر داد و افزود: این نشست‌ها در راستای حل مسائل و مشکلات نخل کاران و تثبیت قیمت خرمای شاهانی برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید