Iranian Agriculture News Agency

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در لارستان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان گفت: با حکم دستگاه قضایی ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح 9 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب شد.

تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در لارستان

به گزارش خبرنگار ایانا در فارس، محمدجواد مظفری بیان کرد: احکام مذکور در منطقه صحرای نیمه در سطح هفت هکتار و در منطقه صحرای آب باریک در سطح دو هکتار و در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با دستور دادستان عمومی شهرستان لارستان اجرا شد.

این مقام مسئول بابیان اینکه متخلفین اقدام به تفکیک و قطعه‌بندی اراضی مذکور کرده بودند، خاطرنشان کرد: با همراهی عوامل انتظامی و امنیتی از کلانتری لطیفی و گشت راهداری شهرستان لارستان دیوارکشی و فنس کشی‌های انجام‌شده تخریب شد.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه اقدام غیرقانونی و بدون مجوز در اراضی با کاربری کشاورزی و ملی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود، گفت: اجرای این‌گونه احکام نقش بازدارنده و پیشگیرانه‌ای در بروز تخلفات مشابه در اراضی ملی و کشاورزی به دنبال خواهد داشت.

مظفری با اذعان به اینکه حفظ و حراست از اراضی کشاورزی به‌عنوان مهم‌ترین بستر و منابع پایه در تولید محصولات کشاورزی نیازمند فرهنگ‌سازی و همکاری عمومی مردم است، یادآور شد: یگان حفاظت از اراضی از طریق شماره 131 آماده دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه زمین و اراضی کشاورزی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید