Iranian Agriculture News Agency

عرضه خرمای ماه رمضان توسط تعاون روستایی فارس

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از عرضه محصول خرمای ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و گفت: نرخ مصوب هرکیلوگرم خرمای کبکاب 39 هزارتومان و هر کیلوگرم خرمای مضافتی 71 هزار و 400 تومان تعیین شده است.

عرضه خرمای ماه رمضان توسط تعاون روستایی فارس

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سیدکاظم موسوی با اشاره به مصرف خرما در وعده های افطار و سحر توسط هموطنان، اظهار کرد: به منظور ایجاد تعادل در بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان این سازمان اقدام به تامین و توزیع محصول خرما با قیمت و کیفیت مناسب نموده است.

به گفته وی؛ اتحادیه تعاون روستایی استان فارس آماده عرضه خرمای مضافتی و خرمای کبکاب بر اساس میزان تقاضا به فروشگاه ‌های زنجیره ای، اصناف، غرف تعاون روستایی و مراکز عرضه شهری است.

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس ابراز کرد: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده شاهد گسترش اقدامات شبکه تحت پوشش این سازمان در عرصه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضای ارقام پرمصرف مردم استان فارس خواهیم بود.

این مقام مسئول به اجرای طرح از مزرعه تا سفره توسط سازمان تعاون روستایی اشاره و اضافه کرد: حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان شهروندان به محصولات کشاورزی از اهداف این طرح می باشد.

موسوی با بیان اینکه "طرح از مزرعه تا سفره" یک زنجیره تولید و توزیع است، تصریح کرد: در راستای تحقق طرح مذکور این سازمان علاوه بر عرضه محصول خرمای ماه رمضان به عرضه میوه شب عید، محصولات گلخانه‌ای و پاگوشتی نیز مبادرت نموده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید