Iranian Agriculture News Agency

با حضور استاندار فارس آغاز شد؛

بهره برداری از کارخانه تولید آرد کامل

استاندار فارس با تاکید بر اینکه استفاده از نان کامل در سلامت مردم نقش بسزایی دارد، گفت: با یک نوبت پخت در ۱۷ نانوایی، شروع به تامین نان کامل در شیراز کرده ایم و به تدریج در کل استان استفاده از نان کامل را به یک فرهنگ تبدیل خواهیم کرد.

بهره برداری از کارخانه تولید آرد کامل

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد هادی ایمانیه همزمان با نهمین روز از دهه فجر ۱۴۰۱، در سفری چند ساعته به شهرستان بیضا از خط تولید کارخانه آرد این شهرستان بهره برداری کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ نانوایی در شهرستان شیراز در یک نوبت نسبت به طبخ نان کامل می کنند، اظهار کرد: توزیع نان کامل در مرکز استان آغاز شده و مورد استقبال مردم شیراز قرار گرفته است.

ایمانیه با اشاره به میزان تولید روزانه این کارخانه، افزود: تهیه ۲۵ میلیون تن آرد در روز از ظرفیت های خوب این کارخانه است که امیدواریم با گسترش و توسعه ظرفیت تولید این مجموعه و استفاده نانوایی ها از آرد کامل، به تدریج در کل استان شاهد استفاده از نان کامل به عنوان یک فرهنگ باشیم.  

استاندار فارس، استفاده از نان کامل را امری مهم در راستای سلامت مردم عنوان کرد و افزود: استفاده از نان کامل در جلوگیری از بیماری های قلبی، سکته های مغزی و کاهش سرطان موثر خواهد بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید