Iranian Agriculture News Agency

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

آماده صدور احکام جدید برای کارکنان جهاد کشاورزی هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمامی احکام کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تهیه و آماده شده، بر اساس زمانبندی انجام شده همه احکام ظرف مدت یک روز با تاریخ اجرای یکم آذر ماه 1401 صادر می شود.

آماده صدور احکام جدید برای کارکنان جهاد کشاورزی هستیم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، هوشنگ محمدی در حاشیه سفر به استان فارس و شهرستان داراب ضمن کلنگ زنی تعاونی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان و افتتاح دو مرکز جهاد کشاورزی، تصریح کرد: بر اساس بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای صدور احکام جدید تا ۲۵ درصد از مشاغل اختصاصی می توانند فوق العاده ویژه بگیرند.

وی با اذعان به اینکه سقف دریافت فوق العاده ویژه تا 50 درصد است و در سال های گذشته تا 35 درصد و به طور میانگین 27 درصد این فوق العاده ویژه پرداخت شده است، اظهار کرد: تمام تلاشمان بر این است تا همه همکاران ما که در مشاغل اختصاصی وزارت جهاد کشاورزی مشغول به ارائه خدمت هستند سقف این ۵۰ درصد در احکام شان لحاظ شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام رشته هایی که فرد دارای تحصیلات دانشگاهی است و در آن قرار می گیرد به عنوان تخصصی به شمار می آید، ابراز کرد: این موضوع جدای از مشاغل اختصاصی وزارت جهاد کشاورزی است، در این چند روز تمام همکارانم شبانه روزی فعالیت کردند و مشاغل مان به عنوان یک دستگاه حامی تولید کننده احصا و به سازمان امور اداری و استخدامی کشور  ارسال شد، از امروز پیگیریم تا تمامی مشاغل مورد تایید قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه از 64 هزار و 500 نفر پرسنل وزارت جهاد کشاورزی نزدیک به 50 هزار نفر در قالب قانون خدمات کشوری مشغول به کار هستند و مابقی در قالب قرارداد کارگری و دیگر قراردادها هستند، افزود: برآورد می شود 90 درصد از کارکنان مشمول قانون خدمات کشوری بتوانند از سقف افزایش 50 درصدی فوق العاده ویژه بهرهمند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی به موضوع تامین مسکن کارکنان نیز گریزی زد و اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهر سازی منعقد شده پیگیر احداث 100 هزار واحد مسکونی برای کارکنان، بازنشستگان و فرزندان آنها در تمامی استان ها هستیم که امیدواریم تا پایان سال حدود 60 درصد از این موارد تعیین تکلیف شود.

محمدی با اشاره به اینکه بناست زمین های مشخص شده تحویل گروه های یک تا چهار نفره شود تا با سلیقه و نظر شخصی اقدام به ساخت مسکن کنند، بیان کرد: امیدواریم این اقدامات بتواند گام کوچکی در راستای تامین رفاه کارکنان خدوم و زحمتکش وزارت جهاد کشاورزی باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سفر به شهرستان داراب شاهد افتتاح دو مرکز جهاد کشاورزی هستیم که جمع مراکز استان فارس به 95 مرکز افزایش می یابد، گفت: این مراکز جهاد کشاورزی در خدمت کشاورزان و تولیدکنندگان عزیز هستند تا با کمترین طی مسافت و سهل الوصول تر بتوانند از خدمات مد نظر بهرهمند شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید