Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه مبارک فجر؛

سرمایه گذاری 63 میلیارد ریالی برای گشایش یک گلخانه در سپیدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان گفت: یک طرح گلخانه سبزی و صیفی با مساحت 8000 مترمربع و با مجموع سرمایه گذاری 63 میلیارد ریال در روستای شاه محمدی دهستان سرناباد بخش همایجان این شهرستان گشایش یافت.

سرمایه گذاری 63 میلیارد ریالی برای گشایش یک گلخانه در سپیدان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، شهاب الدین صالحی با اشاره به اینکه طرح مذکور همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید، تصریح کرد: برای راه اندازی این گلخانه 43 میلیارد ریال تسهیلات دولتی اعطا و صرف شده و مابقی هزینه های مورد نیاز توسط سرمایه گذار تامین شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه وجود شرایط مستعد اقلیمی و اقدامات ترویجی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان از دلایل استقبال بهره برداران برای احداث گلخانه ها است، اظهار کرد: این واحد گلخانه ای با ظرفیت تولید سالانه 350 تن انواع سبزی و صیفی برای هشت نفر اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم به همراه داشته است.

به گفته وی؛ در سال زراعی گذشته 1150 تن انواع محصولات گلخانه ای سبزی و صیفی در سطحی قریب به 7 هکتار از گلخانه های این شهرستان تولید و برداشت شده است.

او افزود: آئین افتتاح این گلخانه با حضور محمد رضایی فرماندار شهرستان سپیدان، کرمی مجد مدیر دفتر نماینده مردم شهرستان های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید