Iranian Agriculture News Agency

پرداخت زکات موجبات برکات الهی را فراهم می سازد

استاندار فارس با تاکید بر اینکه فارس یکی از استان های نمونه موضوع زکات در کشور است، گفت: پرداخت زکات موجبات برکات الهی در این سرزمین را فراهم می سازد.

پرداخت زکات موجبات برکات الهی را فراهم می سازد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد هادی ایمانیه در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات که در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: فارس استانی حاصلخیز است که کشاورزان و دامداران زحمتکش که در این استان به شکل پر رنگی حضور دارند باید زکات را پرداخت کنند و به این وظیفه دینی عمل می کنند.

وی افزود: خطاب من به مدیران استانی و هر عزیزی که خداوند مُکنتی به او عطا کرده این است که اولین وظیفه اقامه نماز و دومین وظیفه پرداخت زکات است.

استاندار فارس اضافه کرد: پرداختن به زکات، ترویج و استفاده بهینه از زکات به ویژه موارد مصرف زکات که عمران و کمک کردن به فقرا است در ایجاد روابط اجتماعی بسیار مهم و موثر است.

ایمانیه بیان کرد: با انفاق و پرداخت زکات، محبت ها و صمیمیت ها بیشتر خواهد شد و زمینه‌ رحمت الهی نیز فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر پرداخت زکات، تقدیر از پرداخت کنندگان زکات نیز از دستورات قرآنی است، گفت: با تمام قوا از این اصل اساسی اسلام حمایت می کنیم و امیدوار هستیم خداوند به ما توفیق دهد تا استان فارس را که در احیای این فریضه پیشتاز بوده است همچنان پیشتاز نگه داریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید