Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه خبر داد:

تامین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی فارس در حال پیگیری است

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: اجرای تفاهم نامه فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی در خصوص تامین مسکن کارکنان شاغل و بازنشسته این وزارتخانه در این سازمان نیز در حال پیگیری است.

تامین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی فارس در حال پیگیری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محسن محمدی صفری کوچی با اشاره به جلسه ای که با حضور مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی در امر مسکن کارکنان برگزار شده بود، افزود: این نشست در راستای طرح ملی مسکن بود و مقرر شد دستگاه های تابعه مدارک و مستندات زمین های تخصیصی برای احداث مسکن را ارسال کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تفاهم نامه ی یک قطعه زمین در بلوار آفرینش شهر شیراز بین سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و اداره کل راه و شهرسازی این استان منعقد و در کمیسیون ماده 5 استانداری مصوب شده است، اظهار کرد: این تفاهم نامه برای تائید نهایی به کمیسیون عالی شهرسازی وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که روند آن در حال پیگیری است.

محمدی صفری کوچی ابراز کرد: تنظیم پیش نویس تفاهم نامه فی مابین جهاد کشاورزی استان فارس و اداره کل راه و شهرسازی به منظور یک قطعه زمین دیگر در موقعیت میدان صنایع الکترونیک جنب موسسه سرم سازی رازی در دست اقدام است که امیدواریم به سرعت مراحل انعقاد تفاهم نامه اجرایی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه پیگیری های حوزه مسکن برای پرسنل دستگاه های تابعه نیز دنبال می شود، اضافه کرد: با توجه به اعلام آمادگی مرکز تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی فارس در خصوص یک قطعه زمین در پلاک انجیره به زودی اقدامات احداث مسکن برای کارکنان این مرکز انجام می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید