Iranian Agriculture News Agency

با حکم دهقان پور؛

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی رستم معرفی شد

با حکمی از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس سردار انصاری به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم معرفی و منصوب شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی رستم معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، آئین تکریم و معارفه سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان رستم با حضور عبدالکریم کرمی فرماندار این شهرستان، محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و علی ارغون مشاور رئیس و مدیر امور شهرستان های این سازمان برگزار شد.

محمدی صفری کوچی در این مراسم گفت: مهم نیست در چه سمتی قرار داریم، مهم این است که در هر پستی قرار می گیریم با روحیه جهادی در راه خدمت به مردم و سرافرازی کشور گام برداریم.

او افزود: ضرورت دارد که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای دست یابی به عزت و سربلندی این کشور، اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به جهان خارج بیش از پیش تلاش نماییم.

وی تصریح کرد: لازم است با استفاده از فرصت ها و بهره برداری علمی از آب و خاک، نهایت بهره وری را برای شکوفایی اقتصاد کشور دنبال کنیم.

در پایان آئین مذکور از خدمات سی ساله علی گودرزی که به افتخار بازنشستگی نایل شده است تقدیر و سردار انصاری که پیش از این مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رستم بوده به عنوان سرپرست معرفی شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید