Iranian Agriculture News Agency

تجلیل از کشاورزان برتر شهرستان کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: در سی و ششمین دوره معرفی و تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی بخش کشاورزی استان فارس، از یک کشاورز نمونه ملی و 7 کشاورز نمونه استانی شهرستان کازرون تجلیل شد.

تجلیل از کشاورزان برتر شهرستان کازرون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی تصریح کرد: در این مراسم با حضور مسئولین کشوری و استانی از مهرداد زراعت پیشه تولید کننده نمونه ملی چغندرقند پاییزه تقدیر شد.

به گفته وی؛ در این آیین زهرا کایدی زن نمونه مشاغل خانگی و  فاطمه گندمکار مدیر عامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی به عنوان بانوان نمونه استانی از شهرستان کازرون معرفی شدند.

رشیدی اظهار کرد: سعید فرد تولید کننده نمونه استانی گندم دیم، جهانزیر ایمانی دامدار نمونه عشایر، اصغر فریدونی مجری نمونه کانون یادگیری، حسین اسکندری مجری نمونه سایت های جامع الگویی تولیدی ترویجی و مجتبی هوشمندی رئیس مرکز نمونه جهاد کشاورزی از دیگر برترین های استانی شهرستان کازرون بودند.

این مقام مسئول از اهداف برگزاری مراسم انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی را استفاده از ظرفیت برترین ها به عنوان الگوهای مناسب برای انتقال تجربیات و دانش فنی به دیگر کشاورزان دانست و اضافه کرد: معرفی کشاورزان نمونه، موجب ایجاد رقابت سالم، میان تولیدکنندگان عرصه کشاورزی می شود و روش های موفق این کشاورزان به عنوان نمونه از سوی سایر کشاورزان نیز مورد استفاده و الگو قرار می گیرد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون ابراز کرد:کشاورزان و دامپروران این شهرستان،  همیشه در طول تاریخ درخشیدند و کازرون همیشه به عنوان قطب های کشاورزی و دامپروری در استان فارس  مطرح است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید