Iranian Agriculture News Agency

کلنگ زنی احداث سردخانه دو مداره در کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: عملیات کلنگ زنی و اجرایی احداث یک واحد سردخانه ای 4800 تنی و دو مداره در کازرون آغاز شد.

کلنگ زنی احداث سردخانه دو مداره در کازرون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی اظهار کرد: این سردخانه ثابت توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر 400 میلیارد ریال در روستای  برج سوخته واقع در بخش مرکزی شهرستان کازرون احداث می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه راه اندازی واحد مذکور بستر اشتغالزایی 45 نفری را فراهم می کند، تصریح کرد: حذف واسطه ها، ایجاد ارزش افزوده بالا، کاهش ضایعات محصولات، ایجاد بستر صادرات محصولات کشاورزی، کاهش بهای تمام شده و ارائه محصولات با کیفیت بالا از مهمترین مزایای این طرح است.

رشیدی افزود: سالانه 500هزار تن انواع محصولات در بخش کشاورزی شهرستان کازرون تولید می شود که 170 هزار تن آن مربوط به محصولات باغی است که با وجود رتبه برتر کازرون از نظر تعداد سردخانه، در صنعت  فرآوری و بسته بندی  در جایگاه واقعی خود در سطح  استان قرار نگرفته ایم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: به دنبال ایجاد و توسعه زنجیره های تکمیل و ارزش افزوده محصولات کشاورزی در شهرستان هستیم و از کسانی که قصد سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان کازرون را دارند حمایت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید