Iranian Agriculture News Agency

توسعه مرکز خرید تعاون روستایی فیروزآباد

مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: بر اساس پیش‌بینی ها در این استان یک میلیون و 150 تن گندم تولید و حدود 800 هزار تن به مراکز خرید تعاونی روستایی و شرکت غله تحویل داده می شود.

توسعه مرکز خرید تعاون روستایی فیروزآباد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، هدایت اله رحیمی با بیان اینکه براساس سنوات گذشته امسال نیز در راستای حمایت از کشاورزان 50 درصد این خرید توسط شبکه تعاون روستایی انجام خواهد شد، تصریح کرد: به منظور خرید امن و آرام محصولات کشاورزان محوطه مرکز خرید شهرستان فیروزآباد 6 هزار متر مربع توسعه یافت.

به گفته وی؛ این افزایش مساحت با هزینه 14میلیارد و 860 میلیون ریال و به مدت سه ماه  زیرسازی، محوطه سازی و آسفالت ریزی انجام شد.

رحیمی؛ به توسعه و تجهیز سایر قسمت های شبکه تعاون روستایی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال و 90 درصد پیشرفت فیزیکی نیزگریزی زد و افزود: ساخت انبار 1500 تنی کازرون، آسفالت ریزی دو هزار مترمربع محوطه کشتارگاه پاسارگاد مرغ، تجهیز و استانداردسازی 18 مرکز خرید از جمله این موارد است.

مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس ابراز کرد: شبکه تعاون روستایی با دارا بودن ظرفیت 139 مرکز خرید به وسعت 60 هزار متر مربع،143 دستگاه باسکول 60 تنی،423 انبار و سردخانه با ظرفیت 511 هزار و 50 تن، 8 ایستگاه تولید بذر با ظرفیت تولید 40 هزار تن در سال و یک دستگاه انبار سرد پنج هزار تنی خود را حامی کشاورز می‌داند.

رحیمی تصریح کرد: در سال گذشته شبکه تعاون روستایی استان فارس با 80 مرکز خرید فعال و خرید بیش از 717 هزار تن انواع محصولات کشاورزی به صورت مباشرتی، تضمینی و توافقی توانست نقش خود را در توسعه بخش کشاورزی تثبیت کند و با قدرت به خدمات ارزشمند خود به جامعه روستایی ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید