Iranian Agriculture News Agency

نخستین حضور وزارت جهاد کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حضور وزارت جهاد کشاورزی دهم تا سیزدهم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نخستین حضور وزارت جهاد کشاورزی در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست


به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تا ساعاتی دیگر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.

مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهاد کشاورزی امروز در گفتگو با خبرنگار ایانا با اشاره به مشارکت وزارت جهاد کشاورزی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، از به نمایش درآمدن اقدامات، برنامه‌ها و دستاوردهای وزارتخانه در حوزه‌های مرتبط با حفظ محیط زیست و در زیربخش مختلف کشاورزی در این نمایشگاه به‌صورت کاملاً الکترونیک خبر داد.

محمد شجاع‌الدینی در ادامه محورهای اصلی حضور وزارت جهاد کشاورزی را حفاظت از جنگل‌ها، حفظ منابع طبیعی، توسعه کشاورزی زیستی و ارگانیک، حفاظت از تنوع زیستی و ارتقاء بهره‌وری کاربرد منابع پایه ازجمله خاک و آب عنوان کرد.

وی با اشاره به نخستین حضور مستقل وزارت جهاد کشاورزی در این نمایشگاه بین‌المللی گفت: نمایشگاه امروز در ساعت 11 با حضور یکی از معاونان وزیر جهاد کشاورزی افتتاح خواهد شد و در سالن 11 - 10 غرفه 256 نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور خواهیم داشت.

شجاع‌الدینی در پایان به برگزاری این نمایشگاه از دهم تا سیزدهم اسفندماه سال جاری اشاره کرد.

گفتنی است، نمایشگاه محیط زیست بزرگ‌ترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه‌ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و آخرین دستاوردهای این صنعت به علاقه‌مندان عرضه می‌شود./

A-941210-04

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید