Iranian Agriculture News Agency

همایش مدیریت آینده جنگل‌های هیرکانی فردا برگزار می‌شود

رئیس جامعه جنگل‌بانی ایران در استان مازندران از برگزاری همایشی با موضوع مدیریت آینده جنگل‌های هیرکانی فردا دوشنبه، 13 مهر ماه خبر داد.

همایش مدیریت آینده جنگل‌های هیرکانی فردا برگزار می‌شود
همایش مدیریت آینده جنگل‌های هیرکانی فردا برگزار می‌شود

محمد امینی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) با اعلام این خبر گفت: این همایش ساعت 13 به میزبانی اداره کل محیط زیست استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مصوبه هیأت دولت در دی‌ماه سال 92 با عنوان "بهینه‌سازی، پایش، حفظ، بهره‌برداری و مدیریت جنگل‌های شمال کشور"، جامعه جنگلبانی ایران به‌عنوان یک تشکل صنفی تخصصی که در سطح ملی فعالیت می‌کند، تصمیم به برگزاری همایشی برای کمک به اجرای مصوبه دولت گرفت.

این عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مازندران خاطرنشان کرد: از این دست همایش‌ها در سال گذشته نیز در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ساری و سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور برگزار شد که نتایج آن انتشار یافته‌است.

امینی ادامه داد: نشست فردا نیز با حضور تشکل‌‎های مردمی در راستای توجیه آنها برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در نشست فردا ناصر مهردادی، مدیرکل محیط زیست مازندران، ستار بابایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران، اساتید دانشگاه‌های کشاورزی و منابع طبیعی ساری، تربیت مدرس و گرگان حضور خواهند یافت.

امینی با اشاره به اینکه نشست فردا به صورت پنل برگزار می‌شود، یادآور شد: در این نشست از تمام اعضای مخالف و موافق طرح تنفس جنگل‌ها برای حضور در برنامه و اظهار نظر دعوت شده است. قرار است افراد دیدگاه‌های خود در زمینه چگونگی حفظ اشتغال و اجرای طرح‌های جنگلداری را مطرح کنند./

خبرنگار: لیلا مرگن

V-940712-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید