Iranian Agriculture News Agency

رونمایی از ماکت نخستین نمایشگاه دائمی گل و گیاه شرق کشور در مشهد

ماکت نخستین نمایشگاه دائمی گل و گیاه شرق کشور موسوم به "دهکده گل بهشت ایرانیان" روز شنبه در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، مدیر روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان گل و گیاه، بذر و نهال خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این ماکت نمایی از دهکده گل بهشت ایرانیان است که با هدف معرفی این مجموعه به مردم و علاقمندان با حضور مسئولان شهری و استانی رونمایی می‌شود.

محبوبه دوستکام افزود: دهکده گل بهشت ایرانیان درمسیر جاده شهرک صنعتی مشهد و با موقعیت عالی و دسترسی از دو محور مهم جاده قوچان و جاده شاندیز واقع شده و دارای حدود 33 هزار مترمربع مساحت در فاز اول و پیش‌بینی افزایش تا 40 هزار مترمربع و 122 غرفه عرضه گل وگیاه است.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز واحدهای عرضه گل و گیاه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، ساماندهی تولیدکنندگان، ارتقاء کمی و کیفی گل و گیاه و نظارت، ایجاد راهکار مناسب جهت ارز آوری مناسب صادرات غیرنفتی ازجمله سیاست‌های راهبردی احداث دهکده گل بهشت ایرانیان است.

دوستکام ادامه داد: در مجموعه دهکده گل فضاهای فرهنگی، فضای سبز و سرگرمی به همراه جایگاه یادمان شهدای صنف تولیدکننده گل و گیاه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، برای احداث سازه به تولیدکنندگان در مجموعه دهکده تسهیلات ویژه‌ای اعطا می‌شود./

خبرنگار: نرگس زارعی

V-920228-01

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید