Iranian Agriculture News Agency

دو میلیون نفر از پنجمین نمایشگاه روستا و عشایر بازدید کردند

دبیر بخش عشایری پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر از بازدید دو میلیون نفر از این نمایشگاه طی یک هفته در مصلی تهران خبر داد.

 دو میلیون نفر از پنجمین نمایشگاه روستا و عشایر  بازدید کردند

به گزارش ایانا به نقل از سازمان امور عشایر ایران، داریوش نعمت‌اللهی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم تهران از پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر که ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه در مصلی تهران برگزار شد، گفت: در این هفت روز بیش از دو میلیون نفر از نمایشگاه بازدید کردند.

وی با بیان این که عشایر کشور بیش از ۵۰ سیاه‌چادر و آلاچیق در این نمایشگاه برپا کردند، اظهار کرد: طی این یک هفته رنگین‌کمانی از ایلات و طوایف عشایری کشور در مصلی تهران حضور داشتند و اصالت‌های فرهنگی و اجتماعی خود را به نمایش عموم گذاشتند.

نعمت‌اللهی افزود: در این نمایشگاه تولیدات واحدهای فعال اقتصادی روستایی و عشایری اعم از محصولات لبنی، صنایع دستی، گیاهان دارویی و محصولات کشاورزی و تبدیلی و غذایی ارائه شد و بازدیدکنندگان استقبال بسیار زیادی از این محصولات کردند.

دبیر بخش عشایری پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر اظهار داشت: شور و نشاط اجتماعی زیادی با برگزاری این نمایشگاه ایجاد شد و مردم تهران تولیدات عشایر و روستاییان را به منازل خود بردند.

وی با اشاره به درخشش عشایر در این نمایشگاه، گفت: مردم و بازدیدکنندگان تقاضا داشتند این نمایشگاه به صورت دائمی یا فصلی برگزار شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید