Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم آبادان در مجلس:

صادرات صیفی‌جات در اروندکنار از سر گرفته شد

یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده موضوع صادرات صیفی‌جات از بنادر اروندکنار و چوئبده که پیشتر با مشکلاتی روبرو بود از سر گرفته شد.

صادرات صیفی‌جات در اروندکنار از سر گرفته شد

به گزارش ایانا به نقل از مهر، عامر کعبی، با اشاره به بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده اظهار کرد: در جریان بازدید از این بنادر موضوع نیمه‌تمام ماندن طرح‌های مصوب در توسعه و تکمیل این بنادر را به وی یادآوری کردیم و خواستار سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها با توجه به اعتبارات و بودجه مصوب شدیم.

وی افزود: متأسفانه طرح‌های مصوب شده یا نیمه‌تمام و یا بر روی کاغذ باقی‌مانده‌اند که با توجه به تصویب اعتبارات موردنیاز این پروژه‌ها تأخیر در اجرای آن‌ها پذیرفتنی نیست.

این نماینده با تأکید دوباره بر لزوم توسعه و تکمیل بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده به‌صورت اجرای طرح‌های مصوب بنادر و دریانوردی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده طرح احداث انبار ۲ هزار متری در بندر اروندکنار در دستور کار قرار گرفت.

کعبی گفت: با رایزنی‌های انجام‌شده موضوع دریافت حواله سوخت برای لنج داران آن‌هم پیش از بارگیری امکان‌پذیر شد و به‌زودی اجرایی می‌شود.

به گفته وی، موضوع صادرات صیفی‌جات از بنادر اروندکنار و چوئبده که پیشتر با مشکلاتی روبرو بود به‌طور دوباره از سر گرفته شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید