Iranian Agriculture News Agency

شهیندخت مولاوردی:

امثال سلحشوری به مجلس اعتبار می‌بخشند

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پروانه سلحشوری در مقام ایفای وظایف نمایندگی، تاوان پایبندی به سوگند خود و پشت پا زدن به عافیت طلبی را می‌پردازد.

امثال  سلحشوری به مجلس اعتبار می‌بخشند

به گزارش ایانا؛ دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پروانه سلحشوری در مقام ایفای وظایف نمایندگی، تاوان پایبندی به سوگند خود و پشت پا زدن به عافیت طلبی را می‌پردازد.امثال او‌ با به جان خریدن انواع تهدیدها، توهین‌ها و تحقیرها به صندلی‌های سبز مجلس اعتبار می‌بخشند؛ به جای قدر دیدن و بر صدر نشستن، انگشت‌های اتهام به سمت آنان نشانه نرود.

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اخیرا  در نطق میان دستور درباره شرایط فعلی کشور گفته بود: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که از نظر اقتصاد ملی پول ایران بیارزشترین واحدهای پول دنیا است، گرانی، رانت، احتکار و فساد بیداد می‌کند و از نظر اجتماعی بیکاری، فقر، فحشا و نبود آزادی های اجتماعی از جمله بازداشت فعالان مدنی و صنفی به طور روزمره مشاهده می‌شود. دانشجویان، وکلا، معلمان، کارگران، فعالان حوزه زنان و زیست محیطی در حبس، حصر و ستاره دار شدن قرار دارند ، بیاحترامی به قانون و عدم اعتماد اجتماعی، خشونت گسترده، بحران‌ها و آلودگی‌های زیست محیطی را شاهد هستیم.

او تاکید کرده بود:ورود نیروهای نظامی به عرصه سیاست، اقتصاد و فرهنگ و تداخل فعالیت‌های نهادهای فرهنگی و نظامی را شاهد هستیم، حال رئیس جمهور بگوید بحران نداریم، جناب رئیس جمهور فعلا با ابر چالش ها درگیر هستیم و همه می دانند.

سلحشوری  همچنین   از ناکارآمدی قوه قضائیه، حضورنهادهای نظامی و شبه نظامی در امور کشور، صدا و‌سیما انتقاد کرده و پیشنهادهایی برای رفع مشکلات کشور ارائه کرده بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید