Iranian Agriculture News Agency

لاریجانی در دیدار با آیت‌الله دستغیب:

مجلس به دنبال رفع مشکل تولیدکنندگان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به دنبال این هستند که مسیر تولید کشور در تلاطم‌ها مدیریت شود.

مجلس به دنبال رفع مشکل تولیدکنندگان است

به گزارش ایانا به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی که روز گذشته به شیراز سفرکرده است، با آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب تولیت آستان حضرت احمد بن موسی (ع) دیدار کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار بابیان اینکه استان فارس از نمایندگان بسیار خوبی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است که به مسائل نیز آشنا هستند، گفت: یکی از توفیقات این استان حضور پربرکت آیت‌الله دستغیب است و خاندان دستغیب نقش مهمی در ثبات و آرامش در شیراز داشتند، شهید دستغیب یک نمونه در ابتدای انقلاب اسلامی بود.

لاریجانی با اشاره به اینکه اقدامات خدمت‌رسانی نمایندگان، استاندار و مقامات اجرایی استان فارس با توجه به راهنمایی‌های آیت‌الله دستغیب آسان می‌شود، ادامه داد: در شرایط فعلی که سختی‌ها بیشتر شده، یک وظیفه ممتاز داریم آن‌هم سهل کردن خدمت‌رسانی به مردم است.

او با تأکید بر اینکه در شورای سران قوا امروز مباحثی در خصوص مسائل کشور مطرح شد، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که با ارائه کمک‌های مختلف تسهیلاتی را ایجاد کنیم تا افرادی که کارآفرین هستند و ظرفیت‌هایی را برای تولید کشور خلق کرده‌اند در تلاطمت اقتصادی دچار مشکل نشوند.

رئیس قوه مقننه بابیان اینکه یکی از دغدغه‌هایی که در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، کمک به تولیدکنندگان است، تصریح کرد: این اطمینان را می‌دهیم که نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به دنبال این هستند که مسیر تولید کشور در تلاطمت اقتصادی مدیریت شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه برخی از مشکلات موجود کشور خارجی و برخی دیگر مشکلات مزمن اقتصادی داخلی هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکلات به‌نحوی‌که موجب سعادت و رستگاری ملی باشد، حل شود.

گفتنی است در این دیدار آیت‌الله علی‌اصغر دستغیب بابیان اینکه خوشبختیم که در مسیر مسابقات قرآنی که در شهرستان استهبان انجام می‌شود، توفیق زیارت امامزادگان برای رئیس مجلس شورای اسلامی حاصل‌شده است، گفت: لاریجانی همواره در خط مستقیم ترسیم‌شده‌ای از سوی رهبر حرکت کرده و ثابت‌قدم بوده است.

تولیت آستان حضرت احمد بن موسی (ع) با اشاره به اینکه تحلیل همه‌جانبه‌ای که از شرایط فعلی کشور در رابطه با مسائل داخلی و خارجی در مجلس خبرگان مطرح گردید، مورد تحسین اعضای مجلس قرار گرفت، اظهار داشت: حتی افرادی که ممکن بود انتقاداتی نسبت به عملکرد دولت داشته باشند، با مباحث مطرح‌شده توسط شما قانع شدند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید