Iranian Agriculture News Agency

پاسخ صریح پدرام سلطانی درباره اعتبار 80 میلیارد دلاری اروپا برای ایران

تکذیب می‌کنم

اصلا عددی اعلام نکردم

پدرام سلطانی با تکذیب گزارش ایسنا و تسنیم درباره اعتبار 80 میلیارد دلاری اروپا برای ایران گفته است که بنده اصلا عددی دراین باره اعلام نکرده و چنین خبری را تائید نمی‌کنم.

تکذیب می‌کنم

پدرام سلطانی،نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران گزارش تسنیم و ایسنا درباره اعتبار 80 میلیارد دلاری اروپا برای ایران را تکذیب کرد.    

به‌تازگی خبرگزاری ایسنا و تسنیم در گزارشی از ادعای پدرام سلطانی مبنی بر اعتبار 80 میلیارد دلاری اتحادیه اروپا برای همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط در ایران خبرداده و  اعلام کردند او گفته است: یک تشکل اقتصادی در اروپا مسئول این کار شده است تا با  همکاری اتاق بازرگانی ایران، زمینه‌ همکاری با ایران را فراهم آورد.

اما این گزارش درحالی از سوی این خبرگزاری‌ها منتشر شده است که پدرام سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایانا چنین موضوعی را تکذیب کرده و گفته است: بنده اصلا عددی دراین باره اعلام نکرده و چنین خبری را اصلا تائید نمی‌کنم. 

او در پاسخ به این سئوال که اصلا اتحادیه اروپا چنین اعتباری را در اختیار ایران می‌گذارد یا نه؟ می‌گوید: من که علم غیب ندارم.

پدرام سلطانی در پایان گفته‌هایش مجددا تاکید کرد که من از اساس چنین خبری را تائید نمی‌کنم و از قول بنده این خبر را تکذیب کنید.

iran_turkfarction20161111

 

iran_turkfarction2016111

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید