Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مانور مقابله با عرضه آفت‌کش‌های تقلبی و غیرمجاز در استان سمنان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز برگزاری مانور مقابله با عرضه آفت‌کش‌های تقلبی و غیرمجاز هم‌زمان با هفته پدافند غیرعامل در این استان خبر داد.

برگزاری مانور مقابله با عرضه آفت‌کش‌های تقلبی و غیرمجاز در استان سمنان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، عباس مشیریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مانور مقابله با عرضه آفت‌کش‌های تقلبی و غیرمجاز به مدت سه روز هم‌زمان با مانور کشوری در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مانور چهار روزه امروز با برگزاری کارگاه آموزشی (به صورت مجازی) حول محورهای آشنایی با روش‌های شناسایی و کشف آفت‌کش‌های تقلبی در کل استان آغاز و با بازدید میدانی از فروشگاه‌های عرضه کننده آفت‌کش شیمیایی کشاورزی به همراه اکیپ‌های فنی و نظارتی ستاد و شهرستان‌های استان ادامه خواهد یافت.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در این مانور ضمن اطلاع‌رسانی لازم به بهره‌برداران آموزش‌هایی برای شناسایی ترکیبات غیرمجاز و تقلبی ارائه می‌شود.

مشیریان با بیان اینکه در این مانور از فروشگاه‌های آفت‌کش در سطح استان بازدید می‌شود افزود: مراتب توسط اکیپ‌های فنی نظارتی مربوطه در استان پیگیری و با خاطیان برابر مقررات و موازین قانونی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری مانور مقابله با آفت‌کش‌های تقلبی و غیرمجاز گفت: اطلاع‌رسانی جهت خودداری از تهیه و توزیع و مصرف و برخورد با خاطیان از مهم‌ترین اهداف این مانور است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید