Iranian Agriculture News Agency

بسیجیان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کردند

بسیجیان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه در توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

بسیجیان و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی اظهارات سخیف رئیس‌جمهور فرانسه را محکوم کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، در این بیانیه آمده است که اسلام‌ستیزی و هتاکی به مقدسات اسلامی را باید ویژگی بارز نظام سلطه و دولتمردان آن برشمرد. مواضع هتاکانه اخیر رئیس‌جمهور نادان فرانسه در اهانت به مقدسات اسلامی و ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) از این جمله است که فضای منفوری را ایجاد و قلوب مسلمانان بلکه همه پیروان راستین ادیان الهی و آزادگان جهان را به درد آورد.

در بخش دیگری از این بیانیه که از سوی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه و پایگاه مقاومت بسیج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان منتشر شده است آمده این توهین آشکار و بی‌شرمانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و دین مبین اسلام در حالی است که اسلام دین آزادی، برابری و برادری است و ارمغان اسلام برای مردم جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان، آزادی و امنیت بوده است و همواره شاهد هستیم غیرمسلمانان در کشورهای اسلامی از جمله ایران اسلامی آزادانه‌ترین زندگی را داشته و دین مبین اسلام هرگونه توهین به مقدسات دیگر ادیان آسمانی را حرام می‌داند.

همچنین در این بیانیه آمده است که به‌یقین در پس پرده هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر خوبی‌ها، صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی است که تمام توان خود را علیه اسلام ناب به کار بسته و به هر شکل ممکن سناریوی شیطانی اسلام هراسی را دنبال می‌کند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح‌شده است که بی‌شک این اقدام دولت فرانسه و پرچم‌داران به اصطلاح آزادی بیان در دنیا گریبان خودشان را خواهد گرفت و شعله‌های به وجود آمده از آتش خشم موحدان، پایه‌های رو به افول تمدن پوشالی غرب را نابود خواهد ساخت.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است که مسئولان این حرکت‌های ضد اسلامی در ذهن منحوس خود مپندارند که با این حرکات شنیع و سخیف خدشه‌ای به جایگاه والا و چهره نورانی نبی مکرم اسلام (ص) وارد خواهد شد، بلکه در شرایطی معکوس خفتی دیگر در کارنامه سیاه اسلام‌ستیزان ثبت خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که قطعاً دشمنان در تلاش هستند تا با چنین رفتارهای موهن و غیراخلاقی و غیرانسانی چهره‌ای غیرحقیقی از اسلام واقعی به جهانیان نشان دهند اما امروزه به برکت مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان و دستاوردهای جبهه مقاومت و صدور انقلاب اسلامی به جهان شاهد هستیم تیغ تیز اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در دنیا کند شده است و مردم دنیا تصوری غیر از آنچه رسانه‌های موهن و ستیزه‌گر و بی‌اخلاق غربی تلاش می‌کنند نشان دهند، از دین اسلام دارند.

در پایان این بیانیه تأکید شده است که کارکنان و بسیجیان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن اینکه همراه و یک‌صدا با سایر مسلمانان و موحدان عالم، دشمنی بی‌شرمانه و وقیحانۀ رئیس‌جمهور بی‌خرد و خبیث فرانسه با پیامبر رحمت و مهربانی (ص) را به شدت محکوم می‌کند، معتقد است همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرموده‌اند، مسلمانان جهان هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد و بر این باور است که این اقدام بی‌شرمانه مطمئناً موجب خواهد شد تا مکرون و امثال او به منفورترین افراد در جهان تبدیل شوند؛ اما اندوه فراوان جهان اسلام، باید با بصیرت، انسجام میان مسلمانان و پاسخ سرسختانه، پشیمان کننده و درس‌آموز آن‌ها به این اقدام موهن جبران شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید