Iranian Agriculture News Agency

برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات نهاده‌های دامی انجام شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان از گلایه مرغداران، دامداران و تولیدکنندگان از کمبود نهاده‌های دامی خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای رفع مشکلات نهاده‌های دامی انجام شود.

برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات نهاده‌های دامی انجام شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، مهدی سلامتی در جلسه بررسی توزیع مناسب نهاده های کشاورزی و کالاهای اساسی استان اظهار کرد: فرمانداران استان نیز از نحوه توزیع نهاده‌های دامی چندان رضایت ندارند که برای رفع این مشکل باید برنامه ریزی اصولی و پیگیری مسئولان در سطح ملی اقدام های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه توزیع نهاده های دامی براساس میزان ظرفیت و تولید در بخش دام و طیور بوده ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی باید در این ارتباط نظارت های جامعی را داشته باشند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان کمبود نهاده ‌های دامی باعث گلایه مرغداران و دیگر تولیدکنندگان بخش کشاورزی شده و لذا انتظار می‌رود که مسئولان ذی‌ربط برای رفع این چالش اقدام کنند.

وی با اشاره به لزوم حمایت از فعالان تولیدی در این بخش خواستار حمایت از تولیدکنندگان در حوزه دام و طیور از طریق تامین نهاده‌های دامی از سوی مسئولان شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان یادآوری کرد: دلیل عمده کمبود نهاده های دامی در سمنان و دیگر نقاط کشور تحریم و فشارهای خارجی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید