Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی:

10 کیلومتر بادشکن در مزارع شهرستان میامی ایجاد شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی گفت: 10 کیلومتر بادشکن با همکاری شرکت گل مهر در اطراف مزارع در منطقه زیدر از روستا‌های شهرستان میامی ایجاد شد.

10 کیلومتر بادشکن در مزارع شهرستان میامی ایجاد شد

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، محمدعلی رضایی اظهار کرد: 2 هزار نهال به‌منظور ایجاد بادشکن در اطراف مزارع منطقه زیدر از روستا‌های شهرستان میامی غرس شد.

وی گفت: این تعداد نهال با هدف جلوگیری از کاهش خسارت‌های احتمالی در مسیر و جهت باد با تفاهم‌نامه بین اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی و شرکت گل مهر انجام‌شده است.

رضایی بیان کرد: در اجرای این طرح، تأمین نهال و نظارت بر عهده منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی و کاشت، حفاظت و نگهداری از درختان بر عهده شرکت گل مهر است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میامی تمامی نهال‌های غرس شده را از نوع مثمر دانست و گفت: به‌منظور استفاده مطلوب و صرفه اقتصادی، نهال‌های غرس شده از نوع سنجد است.

رضایی تصریح کرد: هدف از این طرح ایجاد فضای سبز است که در این راستا نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با توزیع دقیق نهال و نگهداری و آبیاری مناسب از نهال‌های غرس شده به این امر دست‌یابیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید