Iranian Agriculture News Agency

معاون استاندار سمنان:

طرح واحد تولیدی پرورش شتر در بیارجمند پیگیری می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بر ضرورت پیگیری طرح واحد تولیدی پرورش شتر در بیارجمند تأکید کرد.

طرح واحد تولیدی پرورش شتر در بیارجمند پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا از استان سمنان، حشمت‌الله عسگری در دیدار با سرمایه‌گذار حوزه کشاورزی در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران به‌طورجدی در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه سرمایه‌گذاری‌های جدید گفت: فرآیند اجرایی طرح‌های اقتصادی مختلف از سوی معاونت امور اقتصادی استانداری سمنان رصد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان اظهار داشت: در زمینه رفع مشکلات زیرساختی برای سرمایه‌گذاری جدید در بیارجمند دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف آماده همکاری هستند.

عسگری خاطرنشان کرد: اجرای طرح اقتصادی پرورش شتر در بیارجمند نیز به‌صورت گام‌به‌گام از سوی دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان دنبال و رصد می‌شود.

وی عنوان کرد: باید در کنار پرورش شتر، در گام‌های بعدی طرح صنایع تبدیلی و لبنیات در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف باید به‌طورجدی از سوی دستگاه‌های اجرایی دنبال شود و این مهم در دستور کار جدی مدیران استان باشد.

عسگری گفت: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم و کافی را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه پرورش شتر را در منطقه بیارجمند داشته باشند.

وی بر حمایت دستگاه‌های اجرایی مختلف این استان در برای رفع مشکلات زیرساختی در حوزه سرمایه‌گذاری‌های جدید تأکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید