Iranian Agriculture News Agency

معاون استاندار سمنان:

زیرساخت‌های توسعه‌ای در روستاهای استان سمنان فراهم می‌شود

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به اهمیت توسعه روستاها برای توسعه پایدار و متوازن این استان گفت: زیرساخت‌های توسعه‌ای در روستاهای استان سمنان فراهم می‌شود.

زیرساخت‌های توسعه‌ای در روستاهای استان سمنان فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در سمنان، منوچهر فخری در آیین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای مهماندویه از توابع بخش مرکزی دامغان که در حسینیه اعظم این روستا برگزار شد بیان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم و اولویت‌ها در استان سمنان توجه به توسعه روستاها است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا روستاهای استان سمنان از امکانات لازم بهره‌مند شوند خاطرنشان کرد: این مهم در راستای توسعه متوازن و همه‌جانبه استان سمنان در دستور کار است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه نیاز تا روستاهای استان نیز مانند شهرها از امکانات لازم رفاهی بهره‌مند شوند تصریح کرد: باید امکاناتی مانند دسترسی به گاز و برق و سایر امکانات برای روستاها نیز انجام شود.

فخری با تأکید بر اینکه باید زیرساخت‌های لازم برای توسعه روستاها ایجاد شود افزود: توسعه روستاهای استان سمنان زمینه توسعه شهرها را نیز فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها در دستور کار است به برخی روستاهای فاقد گاز در شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: به 16 روستای فاقد گاز در دامغان گازرسانی می‌شود.

معاون استاندار سمنان با اشاره به وجود 120 روستا در شهرستان دامغان گفت: از این تعداد 16 روستا فاقد گاز است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید